Πριν τον αγώνα
Μελετήστε προσεκτικά τους Κανόνες αγώνα. Θα τους βρείτε στην Ιστοσελίδα του ‘’ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ’’: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ -> Κανονισμός αγώνα
Η παράδοση των τσαντών και των αριθμών (ΒΙΒ) των αθλητών θα γίνεται μόνον στον ίδιο τον αθλητή και όχι σε εκπρόσωπό του.
Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου και ώρα 17:00: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ και Συνοδών στο ξενοδοχείον ΟΑΣΙΣ στη Γλυφάδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Η παρουσία όλων των Ελλήνων αθλητών είναι υποχρεωτική.
ΜΗΝ ΑΜΕΛΗΣΕΤΕ τους φακούς κεφαλής (+έξτρα μπαταρίες) καθώς και τα πίσω αντανακλαστικά ή φωτάκια για τη νύχτα. Χωρίς αυτά ρισκάρετε τον αποκλεισμό σας.
DROP BAGS (Εφόδια αθλητών) θα μεταφερθούν από την οργάνωση στα ακόλουθα Σ/Ε (C/P): 04, 06, 08, 10, 12, 15, 17, 19, 22, 24, 26, 29, 32, 35, 36, 38, 40, 42, 43, 45, 47, 48, 49, 52, 54, 57, 58, 60, 63, 65, 68, 70, 72, 74, 75 (35 Σ/Ε στα 75)
Κατα την διάρκεια του αγώνα
Να βρίσκεστε στο χώρο εκκίνησης επί της οδού Διονυσίου Αεροπαγίτου (στο ύψος του Ηρωδείου θεάτρου) το αργότερο στις 06:30 το πρωί.
Και φέτος θα παραλάβετε κατά την εγγραφή σας στη Γλυφάδα συσκευή GPS Tracking. Ενεργοποιείστε την πατώντας το κουμπί ON/OFF 15 λεπτά πριν την εκκίνηση και απενεργοποιείστε την μόνον μετά τον τερματισμό σας ή περίπτωση εγκατάλειψης πατώντας πάλι το κουμπί ON/OFF.
Δεν επιτρέπεται η απενεργοποίηση της συσκευής κατά την διάρκεια του αγώνα.
Πατήστε το κουμπί SOS μόνο σε περίπτωση ανάγκης.
H Οργάνωση του αγώνα έχει χρεωθεί τις συσκευές, επομένως σε περίπτωση απώλειας της υποχρεούστε σε αποζημίωση 150€.
Να έχετε συνεχώς σε εμφανή θέση, εμπρός και πίσω τον αριθμό αγώνος σας (ΒΙΒ).
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε διαφήμιση πάνω στον αθλητικό ρουχισμό σας. Αντιθέτως επιτρέπεται η ονομασία της χώρας ή του αθλητικού σας σωματείου
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε συσκευή μουσικής.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να έχετε μαζί σας το κινητό σας τηλέφωνο για λόγους ασφαλείας.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τα ορειβατικά μπαστούνια
Για περιβαλλοντολογικούς λόγους δεν θα υπάρχουν μικρά πλαστικά μπουκαλάκια υγρών. Γεμίστε τα ατομικά σας παγουράκια ή/και χρησιμοποιήστε τα ποτήρια που θα υπάρχουν έτοιμα στα Σημεία Ελέγχου (Check points) και μετά πετάξτε τα στα δοχεία απορριμμάτων που θα υπάρχουν σε κάθε Σ/Ε (C/P). ΜΗ ΤΑ ΠΕΤΑΤΕ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ. Κάθε Σ/Ε(c/p) είναι και Σημείο Αποκλεισμού. Οι χρόνοι κλεισίματος θα τηρηθούν με ακρίβεια.
ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Κίτρινα βέλη SP στην άσφαλτο. Αποφύγετε τα λευκά βέλη, απομεινάρια από άλλους αγώνες. Συμπληρωματικά θα συναντήσετε βέλη σε τοίχους, δέντρα ή και αλλού, ασπροκόκκινες ταινίες, και χημικά φώτα.
Ιδιαίτερα σημαντικές οδηγίες προς τους Συνοδούς
Η παροχή βοήθειας επιτρέπεται μόνον από διαπιστευμένους Συνοδούς στα εξής Σ/Ε (C/Ps) : 12, 22, 26, 29, 32, 35, 40, 43, 47, 52, 57, 60, 65, 68, 72, 75. (16 στα 75). ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ σε οποιοδήποτε άλλο.
Μη σταματάτε κοντά στο χώρο των Σ/Ε (C/Ps) εκτός των 16 παραπάνω.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κινείστε με ποδήλατο ή μηχανάκι.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να οδηγείτε μαζί ή κοντά με τον αθλητή σας.
Σε περίπτωση που θέλετε να δώσετε εκτάκτως κάποιο εφόδιο στον αθλητή σας, δεν έχετε παρά να το αφήσετε στο check point πολύ πριν περάσει ο αθλητής και απομακρυνθείτε. Το πλήρωμα του σταθμού θα φροντίσει γι αυτό. Μην αμελήσετε να γράψετε το ΒΙΒ.
Εμπιστευθείτε τους εθελοντές και κριτές. Είναι εκεί για να φροντίσουν τους αθλητές.
Αγαπημένοι μας δρομείς και Συνοδοί:
Τηρείστε πιστά τους κανονισμούς του αγώνα. Σε αντίθετη περίπτωση θα ρισκάρετε να δεχτεί ο αθλητής κίτρινη ή και κόκκινη κάρτα
Μετά τον αγώνα
Ιατρική φροντίδα προς όλους τους αθλητές
Δυνατότητα ντους και αλλαγής ρούχων στα αποδυτήρια του δημοτικού σταδίου της Σπάρτης πίσω από το άγαλμα του Λεωνίδα σε όσους Ελληνες αθλητές δεν έχουν πληρώσει για ξενοδοχείο διαμονής στη Σπάρτη.
Κυριακή ώρα 21.00. Γιορτή που οργανώνει ο Δήμος Σπάρτης για τη λήξη του αγώνα στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης. Επαθλα στους τρεις πρώτους άνδρες και τρεις γυναίκες.
Δευτέρα πρωί στο κλειστό γυμναστήριο Σπάρτης: παραλαβή εφοδίων και ειδών που άφησαν οι αθλητές στα Σ/Ε (C/Ps).
Παράθεση γεύματος από τον Δήμαρχο Σπάρτης.
Τρίτη στις 19:00 : Τελετή απονομής μεταλλίων, δείπνο, αποχαιρετιστήριο πάρτυ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: Αν χρειαστείτε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με τα παραπάνω, μπορείτε να απευθυνθείτε στο INFORMATION DESK (ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ) που θα λειτουργεί και τις δύο μέρες των εγγραφών στο ξενοδοχείο ΟΑΣΙΣ.